reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zdeno Onderka

Zdeno Onderka

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Džóšu raz spadol do snehu a volal:"Pomôžte mi vstať! Pomôžte mi vstať!"Prišiel žiak a ľahol si vedľa neho.Džóšu vstal a odišiel. Zoznam autorových rubrík:  recenziaSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Dnes už nič neviem

Zdeno Onderka

Dnes už nič neviem

Ked som bol malý stačilo mi pozrieť sa do veľkých kníh a tam som sa dozvedel o svete. Vedel som, koľko je plané, prečo je deň a noc a prečo je zdravé jesť špenát. Všetky moje skúsenosti mi vraveli, že svet je miesto, ktoré sa dá pochopiť. Dnes už len nestíham prepisovať v hlave záznamy a informácie za aktuálne.

  • 10. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 922x
  • 2
Tolerujem?

Zdeno Onderka

Tolerujem?

Ako som bol poučený tak tolerovať je znamená.: „...Pokud bychom chtěli vzít v potaz nejbližší latinský výchozí výraz "tolerare", jeho významové varianty mají opět trpnou charakteristiku: a) snášet, trpět, zakoušet", b) "vydržet, přestát", c) s těžkostmi uhájit, zachovat".“

  • 9. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 849x
  • 5
Svedomie naše každodenné

Zdeno Onderka

Svedomie naše každodenné

Kto dnes hľadá svedomie? Keď ideme na Google Trends a zadáme si tento pojem zistíme nasledovné: Your terms - svedomie - do not have enough search volume to show graphs.

  • 8. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 572x
  • 1
Meditácia o človeku a informácii

Zdeno Onderka

Meditácia o človeku a informácii

Vždy som viac inklinoval ku predstave človeka a spoločnosti, ako určitého druhu informácie, ktorá síce vznikla, rozvíjala sa a kopírovala (rekombinovala) naviazaním sa na génmi stvoreného nositeľa.

  • 8. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 581x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu