reklama

Dnes už nič neviem

Ked som bol malý stačilo mi pozrieť sa do veľkých kníh a tam som sa dozvedel o svete. Vedel som, koľko je plané, prečo je deň a noc a prečo je zdravé jesť špenát. Všetky moje skúsenosti mi vraveli, že svet je miesto, ktoré sa dá pochopiť. Dnes už len nestíham prepisovať v hlave záznamy a informácie za aktuálne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Chromozómy X a Y
Chromozómy X a Y (zdroj: http://www.osel.cz/)

Ked som bol malý stačilo mi pozrieť sa do veľkých kníh a tam som sa dozvedel o svete. Vedel som, koľko je plané, prečo je deň a noc a prečo je zdravé jesť špenát. Všetky moje skúsenosti mi vraveli, že svet je miesto, ktoré sa dá pochopiť. Dnes už len nestíham prepisovať v hlave záznamy a informácie za aktuálne.

Keď som sa dozvedel, že Pluto nieje planéta, tak mi to bolo jedno – aj tak stále budem až do smrti automaticky odpovedať, že slnečná sústava má 9 planét. Keď som zistil, že myšiam na chrbtoch rastú ľudské uši, tak som to bral ako veľmi vedecký a zároveň vtipný pokrok. Ale keď mi zobrali chromozóm Y ako ten, krotý určuje moju mužnosť, tak som sa už začal báť. Upokojil som sa zase pri pomyslení na nové zistenia, ktoré by určite potešili aj pani Růžičkovú – ja nie som tučný – mám len zapnutý zlý gén...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takto by som mohol pokračovať do nekonečna.

V určitom zmysle chápem ľudí, ktorí sa boja zneužitia najnovších poznatkov. Bojujú proti genetickej manipulácii, proti klonovaniu, proti využívaniu atómovej (najnovšie fúznej) energie, proti tomu aby ... no skrátka asi potrebujú hodne bojovať. Drahí bojujúci uvedomujete si, že muži vymierajú? Genetický výskum proste potrebujeme – inak dopadneme ako dinosaury. Pokiaľ chcete bojovať – bojujte proti hlúposti na svete – tá je zjavne nekonečná.

Teraz už neviem. Nikdy ma šport extra nebavil, ani rýchle autá. Keď som sedel v krčme rád som sa rozprával na tému budúcnosť a pokrok a nové objavy. A teraz už ani neviem, či to čo hovorím je pravda, alebo to medzičasom bolo vyvrátené. Takže mi už ostali len ženy, sex a reklama. Aj tak dobre. Len sa bojím,že aj to mi časom niekto vyvráti.

Zdeno Onderka

Zdeno Onderka

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Džóšu raz spadol do snehu a volal:"Pomôžte mi vstať! Pomôžte mi vstať!"Prišiel žiak a ľahol si vedľa neho.Džóšu vstal a odišiel. Zoznam autorových rubrík:  recenziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu